Välkommen!

I min webshop kan du beställa personliga budskaps / namnsmycken med din egen prägel till både dig och dina vänner, till dop, födelsedag, bara för att...

Alla smycken är handstansade och därför blir varje smycke väldigt personligt och bokstäverna kommer kanske inte alltid på linje... På alla ordrar tillkommer porto på 40kr .

Tycker du webshopen är krånglig, maila mig istället: lisbethsbod@hotmail.com

Mvh. Lisbeth Wettermyr

lördag 8 januari 2011

Webshop

Då har jag även fått in en webshop här,
ber om ursäkt men just nu håller jag på att uppdatera den
så vissa störningar kommer att förekomma,
vill du beställa enkelt, maila mig...
och man måste logga in sig för att kunna beställa i webshopen...
Välkomna!
mvh. Lisbeth

1 kommentar:

  1. Lycka till kära Lisbeth! Önskar Dig allt gott och lycka till med Din försäljning! kramar Linnéa

    SvaraRadera