Välkommen!

I min webshop kan du beställa personliga budskaps / namnsmycken med din egen prägel till både dig och dina vänner, till dop, födelsedag, bara för att...

Alla smycken är handstansade och därför blir varje smycke väldigt personligt och bokstäverna kommer kanske inte alltid på linje... På alla ordrar tillkommer porto på 40kr .

Tycker du webshopen är krånglig, maila mig istället: lisbethsbod@hotmail.com

Mvh. Lisbeth Wettermyr

fredag 17 september 2010

Namnsmycke



















Nu har jag börjat sälja namnsmycke,
De finns i stavar, ring, bricka och hjärta

Och då ingår en berlock....

Kommer att finnas via min hemsida att beställa!


Med eller utan kedja....

välkomna!






1 kommentar:

  1. Kära Lisbeth!....Jag miste min vuxna vackra o snälla dotter över en natt. Hon låg DÖD i sängen på morgonen, efter en normal kväll innan ! Detta har ETSAT MITT HJÄRTA, att det känns som det snart exploderar, av Sorg! Jag skulle gärna villja ha, ett TYP ARMBAND, med hennes namn osv! Jag tyckte det som du har strax ovanför här med lite olika teken, datum,gärna någon ängel ,el.liknande!...Jag titta upp på det armbandstil jag skulle kunna tänka mig, men nu var det borta ???.....(byt om samtidigt som jag skriver kanske kl: 8 ca) Jag tackar på förhand om du vill vá snäll o kontakta mig på min mail: dicky_dana@hotmail.com Kram Diana

    SvaraRadera